אמנות בשבילי היא: לדעתי אמנות אינה ניתנת להגדרה ועל כן אנו רואים את האמנות כדבר מה בלתי יציב. יצירות אמנות שהיו בעבר יקרות נמצאות היום במחסנים. איש לא רוצה בהן ולהפך- ציורים שהיו בעבר חסרי ערך נמכרים היום בסכומים גבוהים.
ציירים על פי רוב עוסקים בציור לא לשם "אמנות" אלא בגלל שהם אוהבים לצייר.

מהיכן נובעות ההשפעות על האמנות שלי: נראה לי שהדברים נובעים משלוש מקורות עיקריים.
1.מהסביבה שבה אני חי
2.מהידע שיש לי על ההסטוריה הציורית
3.ובייחוד מהטעם האישי שלי

היצירה שעליה אני עובד בימים אלה: אני עובד על מספר של יצירות בעת ובעונה אחת.

האמן האהוב עלי: אני אוהב הרבה ציירים חלקם חדשים מרביתם כבר אינם. אני מוצא בכל אחד ואחד מהם את ערכו המיוחד רק לו.

התחלתי לצייר לראשונה: מילדות, באותם ימים ראשונים שבהם אני זוכר את עצמי.

היצירה האהובה עלי: העולם מלא בציורים משובחים ואינני מסוגל להצביע על אחד מהם ולומר שהוא אהוב עלי יותר מהשאר.

מה מעורר בי השראה בתהליך היצירה: לכל צייר באשר הוא צייר יש הנאה מתהליך הציור וזהו המניע בסופו של דבר.

הקשר שלי עם אפרים וגלריית בידרמן פרייבט ארט קולקשן: הקשר נוצר בינינו כאשר אפרים החליט לבקר אותי בסטודיו ולהתרשם מציוריי.
מספר ציורים שלי מצוי היום בגלריה ואני מקווה שהקשר בינינו ימשיך לאורך זמן וילך ויעמיק. כי אמן תמיד זקוק שיהיה לו גב רחב של גלריה רצינית שתומכת בו.

מה חושבים הקרובים אלי על יצירתי: ישנה הערכה לפועלי בשדה האמנות מצד הקרובים עלי ומצד החברה הקיבוצית שבה אני חי. לא תמיד אנשים מבינים מה הן המשמעויות לאמן לפרסם ולשווק את יצירתו האמנותית ומהם הקשיים המרובים שניצבים מולו. לא פעם אני נתקל בקריאות התפלאות ותימהון מאנשים הקרובים עלי ביום יום שאינם מבינים איך בדיוק הגיעו ציוריי לככב בגלריות ומוזיאונים נחשבים באירופה,אסיה וארה"ב, כאשר אני עצמי חי ופועל מתוך קיבוץ יגור למרגלות הר הכרמל (הכי רחוק מרובע צ'לסי, רובע הגלריות של העיר ניו-יורק).

אילו יכולתי להיפגש לארוחה עם כל אמן בעולם, הייתי שמח לעשות זאת עם: הייתי מאוד רוצה להיפגש שוב עם מורי ורבי לציור באקדמיה לאמנויות יפות "הבוזר" בפריז, שבה למדתי ציור. זהו הצייר הצרפתי הנודע Chapelain-Midy Roger  שהיה המורה שלי לציור באקדמיה. נפטר בשנת 1992 בפריז, צרפת.

למגוון היצירות של האמן המופיעות בגלריית 'בידרמן פרייבט ארט קולקשן' לחץ כאן